16. Oktober 2013

خوراک جگر

 
این خوراک رو میتونید با جگر مرغ  گوساله و یا گاو درست کنید من از جگر گاو استفاده کردم مطمینن دستورات و روشهای دیگری هم برای درست کردن این خوراک وجود داره ولی این روشی هست که من درست میکنم  دوست داشتم با شما دوستای خوبم به اشتراک بذارم . 
 
مواد لازم :
جگر گاو دویست و پنجاه گرم
سیب زمینی دو عدد
گوجه فرنگی دو عدد
پیاز یک عدد
نمک فلفل زردچوبه
 
روش تهیه :
اول از همه جگر رو تمیز می کنیم  پوست و رگ و ریشه اونو کاملا پاک میکنیم بعد اونو به اندازه دلخواه خرد میکنیم من مکعبی خردش کردم  سیب زمینی رو هم خرد کرده و سرخ میکنیم و می ذاریمش کنارپیاز رو خرد کرده و تفت میدیم بعد جگرها رو اضافه میکنیم و تفت میدیم نمک فلفل و زروچوبه رو اضافه میکنیم اگر دوست داشتید خوش رنگتر بشه  کمی رب میزنیم بعد گوجه فرنگی های پوست گرفته  و خرد شده رو اضافه می کنیم حرارت رو کم کرده و اجازه میدیم تا جگرها بپزن نیازی نیست که به خوراک آب اضافه کنید آب گوجه فرنگی برای پختن جگر کافیه کمی زمان پختش از جگر مرغ بیشتره بعد هم سیب زمینی های سرخ شده رو اضافه کرده و مخلوط میکنیم  دو الی سه دقیقه بعد خوراک ما آماده س نوش جان .

2 Kommentare:

  1. اعظم جون ، باز غیبت کبری داشتی که !!!!!!!!!

    من هم خوراک جیگر رو خیلی دوست دارم ، تو خونه ما از بچگی تهیه میشد
    البته من مدل آلمانیشو که با سیب درست میشه هم خیلی دوست دارم

    AntwortenLöschen
  2. اره عزیزم نبودم یه مدت که مهمون داشتم یه مدت هم حس نوشتن نداشتم ولی دوباره حسم برگشت:)) منم دوسش دارم مدل المانیش رو نخوردم تابحال داری دستورشو تو بلاگت

    AntwortenLöschen